Cookie consent management tool
Безплатна доставка над 100 лв, до 20 кг, до офис Спиди
Любими             Вход             0

Условия за връщане

Обект на връщане/замяна са тези стоки, които са  в добър търговски вид (неразопаковани) и без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 календарни дни от датата на получаване на стоката.

За удовлетворяване на желанието Ви за връщане/замяна на закупена стока, е необходимо да е прикрепите доказателство за покупката – товарителница/разписка от куриерската фирма, използвана за доставка или фактура към върнатата стока.

Рекламации, отнасящи се до механични повреди, възникнали по време на транспорта, ще бъдат разглеждани само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случай на видима повреда на пратката в момента на нейното предаване се изготвя (в два еднообразни екземпляра) констативен протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и нейната опаковка. В този случай Клиента може да откаже получаването на пратката или да я вземе на своя отговорност. В случай, че Клиент приеме такава пратка и не предяви своите претенции пред куриера с получаването ѝ отговорностите по рекламация се прехвърля към куриера, доставил пратката на Клиента. При такива обстоятелства важат условията за рекламация на пратки на съответната куриерска фирма. Транспортните разходи по връщането/замяната на стока закупена от онлайн магазин lbaby.bg са изцяло за сметка на купувача. Замяната с друг продукт/продукти се извършва на същата и/или по-висока продажна стойност. Възстановяване на сумата се извършва по банков път на посочена от клиента банкова сметка в срок от 14/четиринадесет/ календарни дни, считано от датата на получаване на върнатата стока.

Продуктите за връщане или замяна трябва да бъдат изпратени към нашия склад чрез куриер с опция „Преглед и тест“ ,моля да се обадите на +359 877 768 443, за да дадем информация за адрес на доставка. Препоръчваме Ви да използвате куриерска фирма „СПИДИ“ с цел по-бърза обработка на връщането. Пратки, изпратени с наложен платеж, не се приемат.

В случаи, когато връщането на стоката не може да бъде прието поради неспазване на някои от посочените условия (например стоката е изпратена след посочения срок на връщане и др.), ще бъдете уведомени от наш служител и стоката ще бъде изпратена обратно към Вас за Ваша сметка.

Разходите за връщане на продукт са за сметка на Клиента. Ако новата поръчка е по-скъпа, се доплаща разликата. Търговецът е в правото си да откаже връщането на продукт по свое решение, ако обстоятелствата го налагат.




     
Начин на плащане:


При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да ползвате "сайта ОРС"
2024, Всички права запазени. Политика за защита на личните данни / Условия за ползване